Blog Posts - Haiwan Peliharaan



Gila! Mati Dipukul Selepas Melakukan Hubungan Seks Dengan Seekor Lembu

Seorang lelaki dipukul sehingga mati selepas di ditangkap kerana "merogol" seekor lembu..Lelaki tersebut ditangkap sebelum dipukul hingga mati oleh penduduk kampung yang berang dengan selepas dia disyaki melakukan hubungan seks dengan binatang peliha...
by buatbest on Dec 30, 2012

Singa Liar Jadi Haiwan Peliharaan Wanita Ini

Wanita ini membela seekor singa yang dianggap sebagai binatang peliharaan di rumahnya..Haiwan liar yang cedera itu telah dirawat oleh wanita tersebut sebelum dia terus membelanya dirumah seperti haiwan peliharaan kebiasaannya yang lain..Dia juga turu...
by buatbest on Oct 31, 2012

Tahukah Anda - Tentang Dunia Haiwan

Siput mempunyai 14,175 batang gigi yang tersusun dalam 135 barisan di atas lidah mereka. Rama-rama mempunyai 12,000 mata. Dalam sehari, seekor paus biru boleh menghabiskan 3 tan makanan. Dalam masa yang sama, ia boleh hidup tanpa makan selama 6...
by aku pemerhati alam semesta on Apr 3, 2012

Kucing Comel vs Bunga Cantik

assalam... nampaknya entri klana masih bertemakan kucing dan bunga. huhuu.. nak buat camno.. klana memang minat sangat tengok kecomelan posing maut kucing-kucing tu di samping bunga... memang hebatkan idea orang yg ambik gambar ni, coz dgn cara menga...
by aku pemerhati alam semesta on Apr 1, 2012

Kucing Comel - Eh Aku Punya xLah Comel Sangat

Saya ada dua kucing, ekornya panjangBulu warna oren cantik bebelangBila saya panggil diorang pun datangTersangat manjanya saya pun sayang Saya beri makan nasi campur ikanDiorang minum susu riang selaluJaga waktu malam tidur waktu siangBulu oren-moren...
by aku pemerhati alam semesta on Mar 20, 2012

Kucing Comel - Eh, Aku Punya xLah Comel Sangat

Saya ada dua kucing, ekornya panjangBulu warna oren cantik bebelangBila saya panggil diorang pun datangTersangat manjanya saya pun sayang Saya beri makan nasi campur ikanDiorang minum susu riang selaluJaga waktu malam tidur waktu siangBulu oren-moren...
by aku pemerhati alam semesta on Mar 20, 2012

Koleksi Gambar kucing sedang tidur yang comel #part 2

Melihat akan kucing-kucing yang sedang tidur ni rasa geram pun ada. Mana tak nya.. cute sangat.. rasa nak cium-cium, peluk-peluk je. Masa kecik dulu siap bawak tidur. Lepas aku tidur dia pun hilang entah kemana hala. Tengoklah comel teramat sangat. &...
by Silence Blogz on Feb 20, 2012

Koleksi Gambar kucing sedang tidur yang comel

Melihat akan kucing-kucing yang sedang tidur ni rasa geram pun ada. Mana tak nya.. cute sangat.. rasa nak cium-cium, peluk-peluk je. Masa kecik dulu siap bawak tidur. Lepas aku tidur dia pun hilang entah kemana hala. Tengoklah comel teramat sangat.
by Silence Blogz on Feb 20, 2012

Tikus jadi haiwan peliharaan

 Tikus sekarang dijadikan haiwan peliharaan di AS pemilik haiwan itu menganggap ia bijak, suka bermain. dan penyayang jauh berbeza dari reputasi tikus yang dianggap binatang menjijikkan. Sumber : kosmo  Empat lelaki dibicarakan di ma...
by Tirai HiduP PelaNgi Sepi on Feb 8, 2012

Patah tumbuh hilang berganti

Betul la kan, orang cakap kalau benda yang pergi tu biarkanlah ia pergi dan pasti ianya akan diganti. Macamtula yang Luth terima sekarang. Haritu, kami sedih dengan pemergian Chi Kelabu, anak pertama Chi Hitam Putih a.k.a Chi Tompok.Terbaru, 12hb lep...
by Luth Textile All in One on Aug 19, 2009

Patah tumbuh hilang berganti

Betul la kan, orang cakap kalau benda yang pergi tu biarkanlah ia pergi dan pasti ianya akan diganti. Macamtula yang Luth terima sekarang. Haritu, kami sedih dengan pemergian Chi Kelabu, anak pertama Chi Hitam Putih a.k.a Chi Tompok.Terbaru, 12hb lep...
by Luth Textile All in One on Aug 19, 2009


Trending Topics

Close