Blog Posts - Info Cinta



Kopi Pilihan berdasarkan Zodiak

Bagi peminat kopi, aroma dan rasanya memang menakjubkan ditambah lagi dengan pelbagai corak yang menjadi hiasan untuk tarikan.  Kopi mampu memberikan nikmat dan membangkitkan emosi seseorang. Selalunya, masing-masing mempunyai 'taste' atau selera s...
by Gigitan Cinta on Sep 30, 2013

Cinta Hadir Membawa Seribu Pengertian

1- Jangan sesekali mengucapkan selamat tinggal jika kamu masih mahu mencuba. Jangan sesekali menyerah jika kamu masih merasa sanggup. Jangan sesekali mengatakan kamu tidak mencintainya lagi, jika kamu masih tidak dapat melupakannya. 2- Cinta datan...
by Gigitan Cinta on May 26, 2013

Memberi Dan Menerima Dalam Alam Perkahwinan

Pemikiran dan sikap yang betul sangat berharga dalam melayari bahtera rumahtangga. Kedua-duanya amatlah penting terutama sekali apabila menghadapi suasana rumahtangga yang tidak menentu. Untuk membina dan mengekalkan kesuburan cinta, kita perlu ada...
by Gigitan Cinta on Mar 22, 2013

Panduan Kurangkan Bajet Perkahwinan

Korang dah ade niat nak berkahwin ke? Kalau dah ada calon dan sudah berkemampuan tue, lebih baik percepatkan urusan perkahwinan tue. Islam pun galakkan kahwin muda sebab banyak kebaikan dan dapat elakkan banyak perkara buruk.  Tapi kalu cakap pas...
by Gigitan Cinta on Mar 9, 2013

Wanita Lebih Setia Daripada Lelaki

Kenapa wanita dilihat lebih setia dalam sesuatu hubungan dari lelaki? 1. Wanita kurang berbohong berbanding lelaki. Wanita berkata benar setiap kali berdepan dengan persoalan-persoalan ‘cepumas’. Tetapi jika terkena lelaki, tidak tentu lagi...
by Gigitan Cinta on Mar 8, 2013

Ciri-Ciri Mantan yang Susah Move On dari Kamu

Ihsan Magazine - Pernah gak kalian mikir, move on itu apa? Move on itu satu situasi dimana kamu sudah bisa melupakan mantanmu dan kamu sudah bisa mengawali hidup baru tanpa bayangan kekasih lama kamu.Nah sekarang, tahu kah kamu ap...
by Ihsan Magazine on Jan 17, 2013

Tips Buat Para Jomblo yang Pengin Punya Pacar

Cikimis.com - Tips Buat Para Jomblo yang Pengin Punya Pacar : Masih jomblo, lantaran kesulitan mengenal seorang gadis, barangkali tips para ahli ini perlu dibaca. Kuncinya, kata mereka, jangan menjadi pemalu, tapi tetap harus menjaga kesopanan.&...

5 Hal yang Biasa Dilakukan Saat PDKT

Banyak yang bilang, masa-masa PDKT lebih seru dari masa pacaran. Ini mungkin bener, soalnya pas PDKT lebih tegang gimana gitu, kamu mesti pinter baca sinyal dari gebetan kamu, dan nebak-nebak sebenernya dia naksir sama kamu juga apa enggak. Sel...
by Wr_Lov Still Alive !!! on Nov 5, 2012

3 Strategi Dalam Dunia Percintaan

3 STRATEGI DALAM DUNIA PERCINTAAN : Kebanyakan pria tumbuh tanpa mendapatkan ajaran tentang romansa yang baik. Akibatnya kita para pria menyerap apapun pengetahuan cinta yang kita dapatkan, tanpa pernah tahu apakah strategi-strategi indah yang k...

Inilah Perilaku Penyebab Kamu Awet Menjomblo

Inilah Perilaku Penyebab Kamu Awet Menjomblo : Apa yang Anda rasakan saat melihat teman yang baru putus bisa langsung mendapatkan penggantinya? Mungkin kebanyakan dari Anda akan menjawab iri.Anda pun bertanya-tanya kenapa sampai sekarang Anda ti...

3 STRATEGI DALAM DUNIA PERCINTAAN

3 STRATEGI DALAM DUNIA PERCINTAAN : Kebanyakan pria tumbuh tanpa mendapatkan ajaran tentang romansa yang baik. Akibatnya kita para pria menyerap apapun pengetahuan cinta yang kita dapatkan, tanpa pernah tahu apakah strategi-strategi indah yang k...

Inilah Arti SMS Pria Yang Sebenarnya

Unic29.com - Pria itu makhluk yang unik dan kadang suka main tebak-tebakan. Lihat saja SMS-nya yang tiba-tiba hanya berisi "kamu lagi ngapain?" Padahal sudah seminggu ini dia menghilang. Apa sih maksud dari SMS-SMS pria itu?Jika SMS-nya... "Sorr...
by unic29 on Jul 11, 2012


Trending Topics

Close