Blog Posts - Isu Cinta



Abby Abadi Sudah Bergelar Isteri Kepada Farhan

Dalam diam, pelakon Abby Abadi rupanya sedang menyulam bahagia. Hari ini melalui Instagram miliknya Abby mengumumkan yang dia telah 12 hari bergelar isteri kepada seorang pemuda bernama Farhan yang berusia lebih muda darinya. Melihat gambar-gambar...
by Gigitan Cinta on Jul 20, 2013

Memberi Dan Menerima Dalam Alam Perkahwinan

Pemikiran dan sikap yang betul sangat berharga dalam melayari bahtera rumahtangga. Kedua-duanya amatlah penting terutama sekali apabila menghadapi suasana rumahtangga yang tidak menentu. Untuk membina dan mengekalkan kesuburan cinta, kita perlu ada...
by Gigitan Cinta on Mar 22, 2013

Kata-Kata Pujangga Cinta

Cintailah sesuatu itu sekadar saja, berkemungkinan ia akan menjadi kebencian pada suatu ketika, bencilah yang engkau benci itu sekadar saja, berkemungkinan ia akan menjadi kecintaanmu pada suatu ketika Cinta sejati ialah cinta yang tidak bertambah ke...
by Selangor2u dot Com on Apr 27, 2010

Sepucuk Surat Cinta Yang Sadis Dari Seorang Lelaki Edisi 2

Kalau korang belum lagi baca yang boleh la berbuat demikian. Boleh baca yang edisi 1 dulu yea. Ayang selama 5 tahun kita kapel, tiap-tiap tahun ayang mintak clash ngan kita. Kita tahu rupa kita memang la ... This Is summary content only, Visit http:...
by Selangor2u dot Com on Jan 16, 2010

Aku Tinggalkan Cinta MU Keranu Tuhan KU

Dengan nama Allah Sebaik-baik Pemberi Ganjaran … Namamukah yang tertulis di luh mahfuz sana? Engkaukah yang bakal menemaniku jalan menuju syurga? Dirimukah yang akan melengkapkan separuh dari agamaku? Aduhai pria. Adakah kau yang tercipta untuk...
by Selangor2u dot Com on Jan 9, 2010

Sejauh Mana Cintanya Seorang Bapa Pada Keluarga?

Hari ini saya ada baca beberapa helaian/ cerita dalam sebuah buku motivasi “Minda Positif”. Apa yang menarik untuk saya kongsikan ialah bagaimana kehidupan kita seharian pada waktu ini sebenarnya telah dicuri. Apa yang dicuri dan siapakah...
by Selangor2u dot Com on Dec 31, 2009

Rahsia Personaliti Pasangan Anda Pada Tarikh Lahirnya

Jika semua yang disenaraikan ini langsung tidak masuk akal dengan peribadi/sifat kelakuan diri anda. Anggap aje la ini hanya satu bahan bacaan 1hb. Kamu seorang yang tidak tetap pendirian terutamanya dalam soal cinta. Kadangkala ... This Is summar...
by Selangor2u dot Com on Nov 28, 2009

10 Perkara Membuktikan Lelaki Itu Rumit

1.Jika kamu melayannya dengan baik, dia fikir kamu jatuh cinta kepadanya. Jika tidak, kamu akan dianggapnya sombong. 2. Jika kamu berpakaian cantik, dia fikir kamu sedang cuba untuk menggodanya. Jika tidak, dia kata kamu kekampungan. 3. Jika kamu ber...
by Selangor2u dot Com on Nov 2, 2009

Sifat/Perangai Lelaki Yang Wanita Tidak Suka

1. MENINGGIKAN SUARA Tahulah mereka dikurniakan suara yang ‘macho’ tapi kalau nak meninggikan suara sekadar menunjukkan ego, tak eloklah. Ini antara kelemahan lelaki kerana mereka mudah meninggikan suara walaupun pasangannya tidak bersalah. 2. ME...
by Selangor2u dot Com on Oct 24, 2009

Surat Cinta RockerSejati Kepada Awek

Salam, Amacam awekku? Lu orait ke? Wa harap lu ok-ok je.. Awekku, gua telah membaca surat lu tempohari. Apasal lu buat cenggini kat gua? Selama ni cintan gua terhadap lu bukan main. Lu ingat gua main-main ke? ... This Is summary content only, Visit...
by Selangor2u dot Com on Oct 15, 2009

Surat Cinta RockerSejati Kepada Awek

Salam, Amacam awekku? Lu orait ke? Wa harap lu ok-ok je.. Awekku, gua telah membaca surat lu tempohari. Apasal lu buat cenggini kat gua? Selama ni cintan gua terhadap lu bukan main. Lu ingat gua main-main ke? ... This Is summary content only, Visit...
by Selangor2u dot Com on Oct 15, 2009

Mengenali Lelaki Melalui Sifat Luaran (Fizikal)

Mungkinkah ciri-ciri yang ada dibawah ini yang membuatkan pasangan anda terpikat dengan anda atau anda rasa macam tak betul je apa yang disenaraikan ini. 1. RAMBUT PANJANG Lelaki berambut panjang sering kali dikatakan sebagai seorang yang romantik ..
by Selangor2u dot Com on Oct 14, 2009

Pakej Bulan Madu Percuma Untuk Pasangan Bermasalah

Pasangan yang berkahwin dan mempunyai masalah di Terengganu akan diberi pakej bulan madu percuma oleh kerajaan Terengganu. Tawaran ini hanya layak diterima untuk pasangan yang betul-betul mempunyai masalah rumahtangga sahaja. Jadi anda jangan berlako...
by Selangor2u dot Com on Oct 12, 2009

25 Perkara Yang Lelaki Suka Tentang Wanita

1. Bentuk tubuh yang menarik. Susuk tubuh hebat sememangnya menjadi dambaan lelaki. Bagi wanita yang secara semulajadi mempunyai susuk tubuh persis model, peliharalah ia supaya kekal hingga bila-bila. Bagi mereka yang terlebih montok pula, lakukan ..
by Selangor2u dot Com on Oct 8, 2009

Mencari Jodoh Melalui Internet

Dulu pernah isu ini dijadikan topik dalam Majalah 3 kalau tidak silap tapi ini pada 5,6 tahun yang lepas. Pada hari ini rasanya isu ini mungkin menjadi perkara biasa kepada masyarakat Malaysia semenjak semakin ramai yang ... This Is summary content...
by Selangor2u dot Com on Sep 8, 2009

Doa Buat Kekasih

Dengan nama Allah, Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang. Ya Allah… Seandainya telah Engkau catatkan, Dia milikku tercipta buatku, Satukanlah hatinya dengan hatiku, Titipkanlah kebahagiaan antara kami, Agar kemesraan itu abadi … Ya Allah...
by Selangor2u dot Com on Aug 25, 2009

Golongan Wanita Yang Mudah Di Tipu dan Diperdaya Oleh Lelaki

Terdapat beberapa golongan wanita yang sangat mudah untuk ditipu oleh lelaki. Disini saya senaraikan 6 golongan wanita yang lebih cenderung untuk ditipu oleh kaum lelaki. Jadi hati-hati la yea. 1 .Golongan yang Terlalu Mudah Mempercayai Kepada ... T...
by Selangor2u dot Com on Aug 16, 2009

Hadiah Terbaik Untuk Suami Pada Ulang Tahun Perkahwinan

Pastinya menjadi perkara yang pening kepala kepada si isteri atau kaum hawa apabila tibanya ulang tahun perkahwinan kerana tidak tahu apa hadiah yang perlu diberi kepada si suami sempena ulang tahun perkahwinan. Pastinya sesuatu hadiah yang ... This...
by Selangor2u dot Com on Aug 4, 2009

Nukilan Cinta Untukmu

1. Aku mencintaimu bkn kerana kecantikanmu, aku mencintaimu bkn kerana kehangatan cintamu, aku mencintaimu bkn kerana cintamu, aku mencintaimu kerana cinta itu kamu 2. Aku membencimu kerana mencintaiku dan kamu mencintaiku kerana aku membencimu, kini...
by Selangor2u dot Com on Jul 18, 2009

Ayat Tersirat Seorang Perempuan

Kalau perempuan tanya: Lawa ke budak pompuan tu? Makna tersembunyi: Siapa yang paling lawa? I ke, budak pompuan tu? Kalau perempuan tanya: You dah makan ke belum? Makna tersembunyi: Jom pi makan. Lapar ni! Kalau perempuan kata: Lawa-lawa la ... This...
by Selangor2u dot Com on Jul 14, 2009


Trending Topics

Close