Blog Posts - Luahan Hati



Di Kecam Peminat, Baca Luahan Hati @Zukieeeee.

Kerana di kecam oleh peminat, @zukieeeee, personaliti yang membina nama melalui video-video pendek meluahkan isi hatinya melalui fanpage Facebooknya. BACA […] The post Di Kecam Peminat, Baca Luahan Hati @Zukieeeee. appeared first on Buletin Dun...
by BuletinDunia Dot Com on Aug 31, 2016

Di Kecam Peminat, Baca Luahan Hati @Zukieeeee.

Kerana di kecam oleh peminat, @zukieeeee, personaliti yang membina nama melalui video-video pendek meluahkan isi hatinya melalui fanpage Facebooknya. BACA […]...
by BuletinDunia Dot Com on Aug 2, 2016

DI KECAM PEMINAT, BACA LUAHAN HATI @ZUKIEEEEE.

Kerana di kecam oleh peminat, @zukieeeee, personaliti yang membina nama melalui video-video pendek meluahkan isi hatinya melalui fanpage Facebooknya. BACA […]...
by BuletinDunia Dot Com on Aug 2, 2016

NEW CHAPTER

Assalammualaikum..... (^_^)New chapter....ataupun bab baru dalam kehidupan..Actually tidak la baru, get back to normal je..Pengakhiran tahun 2015 dan awalan tahun 2016 bagi I agak mencabar dari semua aspek, baik dari segi mental, fizikal dan paling b...
by APA KATA HATI on Mar 26, 2016

TUHAN JAGAKAN LAH DIA

Allah.....jagakan lah dia...Lindungi lah dia...sayangi lah dia..Murahkanlah rezeki dia...permudahkan lah segala urusan dia...Kurniakan kebahagiaan & kegembiraan yang berpanjangan buat dia..Buangkan lah segala kesedihan, kekecewaan dari hatinya...
by APA KATA HATI on Feb 14, 2016

ANGAN-ANGAN

Assalammualaikum,Maaf, sesi luahan hati lagi..Jiwa,hati dan perasaan masih belum pulih lagi..Tak mengharapkan akan pulih sepenuhnya...pulih sedikit pun jadi lah..Selagi belum pulih....Nah....ada masa terluang mesti perasaan ini minta dilayan..Terutam...
by APA KATA HATI on Feb 7, 2016

ANDAINYA HATI KU BERSUARA

Assalammualaikum...Hmm...jatuh tersungkur lagi....Andainya hatiku bersuara, Pastinya ia akan berkata, Cukuplah sayang aku tidak berdaya, Mengharungi segala sengsara.Sekali lagi kecundang....Angan-angan hanya tinggal angan-angan...Sakit...
by APA KATA HATI on Jan 27, 2016

BILA BERBICARA PERIHAL JODOH DAN KAHWIN

Assalammualaikum.... (^_^)Suatu masa dulu....bila umur dah masuk 25 tahun....Mula la asik fikir pasal jodoh...Bila umur mula meningkat....hati mula resah bilamana jodoh masih belum tiba...Tapi bila tiba di peringkat ini...I seperti dah tak kisah sang...
by APA KATA HATI on Sep 17, 2015

SADIS! - Luahan Hati Doktor Yang Merawat Ibu Yang Mengerat Lapan Anaknya

TAOTAUAJER - “Ikutkan hati, saya mahu pergi wad dan tampar saja wanita itu. Tapi atas sikap profesional, saya batalkan niat itu,” kata Pakar Perunding Perubatan Reproduktif, Jabatan Obstetriks & Ginekologi Hospital Sultanah Bahiyah, Dr Muriz...
by BLOG TAOTAUAJER on Jul 10, 2015

Luahan Hati Tauke Jambu 10 Tahun Tak Jumpa Anak-Anak

Seperti yang kita maklum, Tauke dari Kumpulan Jambu sering dikaitkan dengan ramai wanita cantik dan tidak kurang juga yang memanggil dirinya sebagai playboy kerana sering bertukar teman wanita. Namun rasanya ramai yang tidak tahu bahawa Tauke Jambu m...
by perihal negara on Oct 31, 2014

[ Hiburan ] Isteri Fizo Omar, Mawar Dikecam Hebat

Sejak isu rampasan tudung fareeda tiruan dilaporkan dua hari lepas, isteri pelakon terkenal Fizo Omar, Mawar Abdul Karim merupakan antara individu yang paling banyak menerima kecaman peminat di laman sosial.Menurut mereka, tindakan pihak fareeda deng...
by perihal negara on Apr 9, 2014

[ Info ] Wajah Hodoh Celcom… luahan Hati Pengguna Setia

Saya tidak berniat menulis isu ini sehinggalah kejadian beberapa hari ini benar-benar mengugat kesabaran.Secara sejarahnya, saya mengambil keputusan menukar kepada Celcom sekitar tahun 2004 atau 2005 jika tidak silap saya.Kira-kira sudah hampir sepul...
by perihal negara on Apr 3, 2014

Kursus Autocad

as salam.juz nak share..ekceli.. bagi menolong, atau lebih tepat, nak penuhi permintaan seseorangjadi..kepada yg berminat untuk belajar autocad,boleh singgah ke link ni:http://www.pelukis-pelan.blogspot.com/2014/03/senarai-tempat-kursus-autocad-di.ht...
by aku pemerhati alam semesta on Mar 30, 2014

Redha.Usaha.Tawakal.

As salam wbt Redha. Susah untuk mencapainya. Emiey frust,murung jugak selama satu hari. Bibir nak senyum rasa kaku. Mulut terkunci untuk berbicara dan meluahkan. Tapi,waktu tu nak semua orang faham apa yang emiey lalui. Sedih bila permohonan pertu...
by Dunia Emieysandra on Dec 20, 2013

Mengapa Perlu Abaikan Bekalan Akhirat

Dah seminggu lebih aku luahkan kekecewaan aku di entri ini.. baru harini rasa boleh post.. (^_^) Maaf andai kata-kata aku ni salah dan mohon betulkan andai salah. Maaf juga andai terkasar bahasa. Ampun maaf orang muda deras suara pada yg lebih tua...
by Angah Judin on Aug 3, 2013

Tamak cinta (versi Berangan lebih )

Puisi kata lalu ini di kedepankan kerana hati seakan mengalami frasa ulangan. Satu satu aku duduk depankan. Kenangan lurus, tragedi senget dan luka semalam Aku susun carik-carik kecil ditelapak tangan . Aku mahu semua. Tolong jangan tertinggalk...
by Kita Milik DIA on Jul 2, 2013

TIME IS CHANGING AROUND US - PRECIOUS TUESDAY -

SALAM 1 BLOGGER!!!Miss them a lots :'(  ~walaupun xreti edit backgorund tp semua ada~Masa kian berubah..Kecerian kian ditelan zaman...Indahnya zaman kecik itu apabila di hiasi dengan gurau senda dan tawa, tangisan bersama-sama menghias segenap r...
by Yana : Life Story on Apr 9, 2013

Sangkar Burung dan Hasad Dengki

Cantik kan sangkar di atas? memang superb! hasil seni yang sangat halus. Setiap batang buluh tu ada ukiran tau.. sayang tak sempat snap gambar. Memang cantik dan berseni.  Sayangnya sangkar ini terbiar begitu saja, penuh habuk dan usang. Mana...
by Angah Judin on Jan 8, 2013

Tamak cinta ( versi Berangan lebih )

Puisi kata lalu ini di kedepankan kerana hati seakan mengalami frasa ulangan. Satu satu aku duduk depankan. Kenangan lurus, tragedi senget dan luka semalam Aku susun carik-carik kecil ditelapak tangan . Aku mahu semua. Tolong jangan tertinggalka...
by Kita Milik DIA on Nov 4, 2012

Bila Lelaki Jeles

As salam.... Tajuk yang biasa kebanyakan girlpreng yang mempunyai pasangan lelaki akan tulis. uhuk33..Jeles ataupun cemburu itu tandanya sayang.  Itu tandanya lelaki itu amat menyayangi kite iols yang perempuan ni hokeyh.  Kalau tak cemb...
by Dunia Emieysandra on Sep 16, 2012


Trending Topics

Close