Blog Posts - Pakatan Haram.



KANTOI !!! PEMBELIAN JET KERAJAAN !!! SAH !!! PUAK #PAKATAN #PEMBANGKANG KERING IDEA !!!

tu diaaa !!! ini lah puak PR !!! semua benda nak dijadikan isu !!! biasa la kalau hati dah busuk dilumuri nanah,ini lahhh mentaliti pembangang.Rasanya mereka ni terlalu taksub dgn politik berhaluan kiri ini lah jadinya,sampai Perdana Menteri,Datuk Se...
by Badut Rakyat on Mar 20, 2015

KANTOI !!! AHLI PARLIMEN #SETIU MEMBELASAH #PAKATAN #PEMBANGKANG KAW-KAW !!! VIDEO INSIDE !!!

tu dia !!! Ahli Parlimen dari Setiu,Terengganu Che Mohamad Zulkifly Jusoh Membelasah Ahli Parlimen Pembangkang dalam dewan rakyat.Bekas Majestrit itu membahaskan titah Yang di Pertuan Agong ditanya oleh Ahli Parlimen PAS Pasir Puteh,Datuk Dr Nik Mazi...
by Badut Rakyat on Mar 19, 2015

DEMO #KITALAWAN !!! WAJAH 3 ORANG YANG DITANGKAP OLEH @PDRMSIA DIDEDAHKAN !!!

ini lah wajah-wajah yang anda perlu lihat,sentiasa melanggar arahan polis.lepas ni macam-macam la mereka kata,tak adil dan sebagai nya.sebelum mereka beri jawapan yang bukan-bukan untuk rakyat malaysia biar saya bagitahu dulu.adalah standard kalau se...
by Badut Rakyat on Mar 15, 2015

EKSKLUSIF !!! JAWAPAN SEBENAR PENIPUAN PUAK #PAKATAN #PEMBANGKANG BERKENAAN #THAILAND DIDEDAHKAN !!!

tu diaa !!! puak pakatan haram sekali lagi main isu Negara thailand kononnya negara thailand memberikan lesen sah seumur hidup dan macam-macam lagi.adakah semua ini benar ??? jom kita lihat jawapan sebenarJawapan dari sahabat yang tinggal di Thailand...
by Badut Rakyat on Mar 15, 2015

KURANG AJAR !!! @PDRMSIA @KBAB51 !!! TOLONG AMBIL TINDAKAN TERHADAP #RAMASAMY !!!

kurang ajar !!! ini sudah melampau !!! Orang macam ni patut dikenakan tindakan undang undang yang keras.nak sangat kah peristiwa itu berulang kembali ??? cukup lahhh malaysia dah aman dan tiada rusuhan kaum,tak perlu nak tambahkan lagi.Pihak berkuasa...
by Badut Rakyat on Mar 12, 2015

KURANG AJAR !!! @PDRMSIA @KBAB51 !!! TOLONG AMBIL TINDAKAN KEPADA #SHARIFAHSOFIA !!!

kurang ajar !!! ini namanya menghasut rakyat dan terdesak !!! ada bukti kerrr atas semua ni ??? Yang pilih soalan A B tu pula sebilangan puak-puak pakatan yang dah terdesak.saya mohon pihak berkuasa mengambil tindakan ke atas pemilik akaun tersebut k...
by Badut Rakyat on Mar 11, 2015

BONGKAR !!! PUNCA SEBENAR DEMO #KITALAWAN GAGAL DIDEDAHKAN !!!

kelmarin,puak pembangkang mengatakan mereka telah berjaya mengumpulkan 10 ribu orang.betul kerr 10 ribu orang ??? rupanya menreka tahu demo ini gagal !!! kenapa ?? jom kita lihat gambar di bawahyang datang sebenar cuma bukan 10 tapi 2 ribu orang saha...
by Badut Rakyat on Mar 9, 2015

BREAKING NEWS !!! DEMO #KITALAWAN !!! PM DS @NAJIBRAZAK DAH BERUNDUR ??? VIDEO INSIDE !!!

smalam 1 demo telah diadakan di depan sogo kononnya suruh Perdana Menteri Datuk Seri Najib berundur dan kononnya penangkapan anwar ibrahim masuk penjara tak adil.apa benda ni ??? apa yang tak adil ??? cuba bagitahu saya.kalau dah liwat tu,kena la mas...
by Badut Rakyat on Mar 8, 2015

KANTOI !!! #KITALAWAN !!! TAKTIK SEBENAR KENAPA #PAKATAN #PEMBANGKANG BERHIMPUN DI #SOGO DIDEDAHKAN !!!

taktik sebenar kenapa puak pembangkang yang membuat demo di sogo didedahkan.jom kita lihat dulu gambar di bawah cuba anda lihat sendiri,ramai tak yang berkumpul di jalanan ??? tak ramai kan ??? sebenarnya inilah yang terjadi kerana puak pembangkang...
by Badut Rakyat on Mar 4, 2015

EKSKLUSIF !!! PUNCA SEBENAR KENAPA #PAKATAN #PEMBANGKANG SERANG #UMNO #BN HABIS-HABISAN DIDEDAHKAN !!!

Sebelum ini saya telah menulis mengenai PR yang menyerang UITM.bukan itu saja tetapi mereka juga “main target” targetr mereka sebenarnya adalah UMNO.Saya juga menyebut Pakatan serang UMNO melalui institusi (bagi mereka) ada kaitan rapat...
by Badut Rakyat on Jun 18, 2014

HOT NEWS !!! TAK HABIS-HABIS #PAKATAN #PEMBANGKANG KUTUK #PANDA !!! APA SALAH #PANDA NI ???

KERJA POLITIK KOTOR PEMBANGKANG SUKA MENANAM SIKAP MEMBENCI DAN MENGHASUT MEMBURUK-BURUKAN KERAJAAN !!!Kedatangan pasangan panda dari China, Fu Wa dan Feng Yi pada Rabu ke Malaysia telah mengundang pelbagai reaksi dari orang ramai lebih2 lagi bagi pi...
by Badut Rakyat on May 24, 2014

ISU #PANDA !!! PUAK #PAKATAN #PEMBANGKANG MAIN POLITIK BANGANG !!! MEH #BADUTRAKYAT JAWAB !!!

Ramai yangg meroyan tak tentu hala pasal isu Panda.Kebanyakan dimainkan oleh PR,pada saya tidak objektif,lack of "headroom" (cakap bodoh,nanti marah).Panda adalah lambang persahabatan antara Malaysia dan China semperna meraikan 40 tahun hubungan dipl...
by Badut Rakyat on May 23, 2014

FAKTA !!! #POLITIKWANG BAWA #PAKATAN #PEMBANGKANG KEPADA #KEHANCURAN !!!

Nasib dan masa depan parti-parti pembangkang di negara ini amat menarik perhatian terutamanya pasca pilihan raua umum lalu.Dengan peningkatan kerusi Parlimen ramai penganalisis politik menjangkakan kekuatan dan oengaruh mereka juga turut naik dalam p...
by Badut Rakyat on May 22, 2014

KURANG AJAR !!! HIMPUNAN #BANTAHGST #GST501 !!! GAMBAR PM DS @NAJIBRAZAK DI PIJAK !!!

ini namanya kurang ajar !!! 2 perempuan ini memijak gambar PM Datuk Seri Najib.pakai tudung tapi perangai macam binatang !!! agak-agak lahh !!! kalau saya pijak gambar anda marah takk ??? kepada pihak berkuasa tolong ambil tindakan kepada 2 perempuan...
by Badut Rakyat on May 1, 2014

KANTOI !!! HIMPUNAN #BANTAHGST #GST501 !!! PENIPUAN #PAKATAN #PEMBANGKANG DIDEDAHKAN !!!

akhirnya penipuan puak pakatan pembangkang terkantoi !!! mana 1 yang betul ni ??? nampak sangat tak ramai.sebenarnya kalau nak ikutkan perhimpunan haram hari ni seramai 10K jerr pun bukan gambaran sebenar di atas,muahahaha.nak tipu pun agak-agak lahh...
by Badut Rakyat on May 1, 2014

KURANG AJAR !!! SAIFUDDIN NASUTION TUDUH UMNO SOKONG #HUDUD KERANA AGENDA POLITIK ???

Sungguh biadap apa yang di perkatakan oleh Setiausaha Agung PKR,Datuk Saifuddin Nasution Ismail ini yang sewenang wenangnya mengatakan Umno menyokong Hudud sebagai ada makna,walhal sebenarnya ini semua permainan kotor pembangkang sahaja untuk meraih...
by Badut Rakyat on Apr 30, 2014

APAKAH PENGAMAL UNDANG-UNDANG DI NEGARA KITA TAKUT PADA ANJING PAKATAN ???

Ini soalan panas sebabnya apa saja dibuat oleh anjing Pakatan.Tiada apa pun tindakan diambil terhadap dia.Peguam Negara pun buat bodoh je.Berapa banyak repot polis sudah dibuat? Seluruh negara beb laporan telah dibuat oleh Geram Apa tindakan pihak be...
by Badut Rakyat on Apr 29, 2014

KANTOI !!! PERANGAI PUAK #PAKATAN #PEMBANGKANG DIDEDAHKAN !!!

tu diaaa !!! adakah ini yang dikatakan kononnya nak kan keadilan ??? siap tuduh UMNO macam-macam lepas tu tunjuk perangai macam tu !!! tuduh UMNO kononnya yang akan susah akan akan datang anak bini menanggung derita.kalau menanggung derita kenapa mam...
by Badut Rakyat on Apr 29, 2014

Pemilihan PKR Dicemari Penipuan, Johari Abdul Tergelak Lihat Anwar Tunjuk Kemaluan

Wak J: KAH..KAH..KAH.. PETALING JAYA: Jawatankuasa Pemilihan Pusat (JPP) Parti Keadilan Rakyat (PKR) tidak akan memberi layanan istimewa terhadap mana-mana pemimpin yang melakukan penipuan pada pemilihan parti kali ini termasuk calon Timbalan Pr...
by Wak Jengkol on Apr 29, 2014

HOT NEWS !!! MACAI PR MEROYAN LAGI !!!

nampak tak gambar diatas ??? puak PR dah meroyan kat facebook dan alam maya mengatakan Gambar selfie PM Datuk Seri Najib dan Barack Obama adalah gambar edit.gambar sebenar adalah bersama Anwar Ibrahim.saya sempat ambil gambar ni.nanti mesti gambar ni...
by Badut Rakyat on Apr 27, 2014


Trending Topics

Close