Blog Posts - Syok Sendiri



oTaKu DeSu!~ reports! Comic Fiesta 2012 [CF12] Day 1 - We postponed Doomsday :)

Hey Hey!~ waking up in the early morning to get ready to be early for Comic Fiesta 2012 Day 2~ Yesterday~ Day 1 was a blast!I reach there and i didn't know where to queue up... T_T~ i walked up and down the convention centre like a crazy woman...i ju...
by oTaKu DeSu!~ on Dec 22, 2012

Blogger Syok Sendiri

Sekarang ni ramai blogger yang syok sendiri termasuklah juga aku. Taip entri panjang-panjang tapi takde sorang pun yang baca. Senang cerita sendiri taip sendiri baca.Kenapa fenomena sebegini boleh berlaku?salah blogger atau salah pembaca? mungkin dua...
by bebeldotsorang on Mar 20, 2012

walau hanya sebagai sebab

Jika betul dirinya utk ku;walau bukan jodohku;ku tetap terima;kerana dia, membuatkanku lebih mengingati Mu;lebih mematuhi Mu;walau dirinya hanya sebab-musabab;utk aku kembali;dan jgn membuatku;pabila dirinya bukan untukku;membuatkan ku alpa,lupa, dan...
by fixrezzi.blogspot on Mar 14, 2011

tanda-tanda yang anda akan dicop sebagai 'perasan'.

hai semua!!meh sini..anis nak bercerita ni.ahaa..daripada korang buang masa tak tentu hala,baik korang buang masa kat sini.heee.. =.= setelah dikaji dan diteliti,barulah saya perasan ada jugak tanda-tanda orang nak cop diri kita sebagai perasan ...
by belog cik anis on May 28, 2010


Trending Topics

Close