MUZRI Profile

Join Date:
2009-07-12

Blogs Owned

Koleksi Cerpen Cinta Online :: Cerpen Melayu :: Koleksi Novel Cinta Online Terbaik :: Novel Melayu.. :: Koleksi Cerita Online Terbaik :: Cerita Melayu

Visit Follow

Other Tags: cerpen, cerpen online, cerpen islam, cerita, cerita melayu

Latest Blog Posts

  • Novel Bersiri Online Terbaru - 28 Januari 2010
    on Jan 28, 2010
    Menarik untuk anda pada hari ini 28 Januari. 21 Novel Bersiri untuk bacaan Anda. Tinggalkan komen pada setiap hasil karya penulis. Komen dan ulasan yang membangun akan memperbaiki penulisan dan seterusnya menaikkan semangat penulis untuk terus mengha...
  • Anda ada masalah "error" bila melayari laman baru penulisan2u?
    on Jan 25, 2010
    Anda mempunyai masalah untuk melayari laman baru penulisan2u di www.penulisan2u.my? Kemungkinan mesej Error 404 atau masalah lain. Sila kemuka masalah anda untuk kami memperjelaskan dan mengetahui punca masalah tersebut.Untuk mengatasi Error, kemungk...
  • 21 Novel Bersiri Online Terbaru Hari Ini - 25 Jan 2010
    on Jan 24, 2010
    Menarik untuk anda pada hari ini 25 Januari. 21 Novel Bersiri untuk bacaan Anda. Tinggalkan komen pada setiap hasil karya penulis. Komen dan ulasan yang membangun akan memperbaiki penulisan dan seterusnya menaikkan semangat penulis untuk terus mengha...
  • 16 Novel Bersiri Online Terbaru - 19 Januari 2010
    on Jan 24, 2010
    Menarik untuk anda pada hari ini 19 Januari. 16 Novel Bersiri untuk bacaan Anda. Tinggalkan komen pada setiap hasil karya penulis. Komen dan ulasan yang membangun akan memperbaiki penulisan dan seterusnya menaikkan semangat penulis untuk terus mengha...
  • 16 Novel Bersiri Online Terbaru - 24 jan 2010
    on Jan 24, 2010
    Menarik untuk anda pada hari ini 24 Januari. 16 Novel Bersiri untuk bacaan Anda. Tinggalkan komen pada setiap hasil karya penulis. Komen dan ulasan yang membangun akan memperbaiki penulisan dan seterusnya menaikkan semangat penulis untuk terus mengha...
  • 16 Cerpen online terbaru - 23 jan 2010
    on Jan 24, 2010
    Menarik untuk anda pada hari ini 23 Januari. 16 Cerpen untuk bacaan Anda. Tinggalkan komen pada setiap hasil karya penulis. Komen dan ulasan yang membangun akan memperbaiki penulisan dan seterusnya menaikkan semangat penulis untuk terus menghasilkan...
  • Novel Bersiri Online Terbaru - 19 Januari 2010
    on Jan 19, 2010
    Menarik untuk anda pada hari ini 19 Januari. 16 Novel Bersiri untuk bacaan Anda. Tinggalkan komen pada setiap hasil karya penulis. Komen dan ulasan yang membangun akan memperbaiki penulisan dan seterusnya menaikkan semangat penulis untuk terus mengha...
  • 17 Cerpen Hari Ini - 18 Jan 2010
    on Jan 17, 2010
    Menarik untuk anda pada hari ini 18 Januari. 17 Cerpen untuk bacaan Anda. Tinggalkan komen pada setiap hasil karya penulis. Komen dan ulasan yang membangun akan memperbaiki penulisan dan seterusnya menaikkan semangat penulis untuk terus menghasilkan...
  • Novel : Cinta tak bersyarat 3
    on Dec 8, 2009
    Nama Pena : nufa shyairanRYZAL ketawa besar melihat reaksi Riezq yang keresahan. Tidak pernah dia melihat sahabatnya dalam keadaan sebegitu. Nampaknya Riezq benar-benar tidak mahu mengikut telunjuk mamanya dalam soal yang penting ini. "Boleh tak k...
  • Novel : Pelukan Cinta 9, 10
    on Dec 8, 2009
    Nama Pena : Amisha DaniaBAB 9Perjalanan dari Kuala Lumpur ke Kuala Terengganu yang mengambil masa kurang lebih enam jam itu mereka penuhi dengan pelbagai cerita dan impian. Mereka singgah di Kuantan untuk makan tengah hari. Lapang rasa hati Armand...
  • Novel : She's my maid 13
    on Dec 4, 2009
    Nama Pena : oRkId eDyliYnEBarang-barang yang tadi diangkat diletakkan di atas meja dapur.Macam-macam yang dibeli. Nampak meriah je sampai tak pasti dia nak masak apa untuk mereka bertiga makan tengah hari itu."Asha. Nak Ara tolong ke?" tanya Ara yang...
  • Novel : Chomelnya Chenta 12
    on Dec 4, 2009
    Nama Pena : BUDAK GERIK 93Suasana sepi mencengkam lagi.Yang kedengaran hanyalah bunyi-bunyi haiwan yang saling bersahutan.Yang pasti hanya haiwan-haiwan tu ajer yang faham.Agak-agaknya,apalah yang dibualkan haiwan-haiwan kat hutan ni ye.Ada tak macam...
  • Novel : Diulit Dosa Cinta 13
    on Dec 4, 2009
    Nama Pena : awin awinaBAB 13Peristiwa semalam banyak memberi kesan ke atas diriku. Aku banyak mengelamun, berkhayal, termenung … sudah menjadi hobi aku sekarang. Jiwaku benar – benar tidak tenteram. Teringatkan kata – kata Zaqrie, hatiku tergur...
  • Novel : Dr.Cinta 14
    on Dec 4, 2009
    Nama Pena : dyadila @ dia adilaDia berjalan ke kiri..kembali ke kanan kemudian ke kiri balik. "ini memang dah tahap melampau...memang melampau.." tangan digenggam. Jari dipatahkan satu persatu. Kalau boleh terjun tingkat 88 KLCC ni dah lama dia terju...
  • Novel : Hadirmu, Takdirku 20
    on Nov 12, 2009
    Nama Pena : Kak LyneBab 20 "Eh! Jeff, Ayah ingat Jeff hendak duduk kampong lama lagi. Apa pasal baru seminggu aje Jeff sudah balik ni?" Tegur Dato Hisham sebaik sahaja dia lihat Jeffrey sedang duduk berehat di ruang tamu rumah mereka. Sebelum b...
  • Cerpen : Mungkin Nanti
    on Oct 28, 2009
    Nama Pena : Azizi AzizBantal berbentuk hati itu dipeluknya erat. Dicuba untuk memejamkan matanya yang belum mengantuk lagi. Fikirannya tidak tenang dan asyik terfikirkan pertemuannya dengan Haikal di butik siang tadi. Tidak disangkanya lelaki yang se...
  • Cerpen : Mengenangmu
    on Oct 28, 2009
    Nama Pena : fatihahKisah Benar*Terpandangkan lautan, gamitan memori mula mencuit-cuit. Indahnya tatkala sepasang kaki ini dan dia melangkah menuju ke dalam feri dari ruang menunggu di jeti Kuala Perlis. Orang yang berpusu-pusu mendorong untuk kami tu...
  • Cerpen : Hikmah perkahwinan
    on Oct 28, 2009
    Nama Pena : gadis timuraku bersendirian lagi malam ini.hanya bertemankan patung beruang hadiah daripada bekas kekasihku .kekasih???di manakah kau sekarang wahai zarul?aku tahu aku bersalah kepada kau.tapi aku terpaksa!sungguh aku terpaksa.terpaksa me...
  • Cerpen : Cinta Si Penggesek Biola
    on Oct 25, 2009
    Nama Pena : mawar_unguTITISAN hujan membasahi bumi. Berebut-rebut titisan itu jatuh ke tanah. Rifqi memandang langit malam itu. Hujan masih turun mencurah-curah. Dia memandang butir-butir cecair menghempap tanah. Sesekali tempias mengenai wajahnya. R...
  • Cerpen : Mencintainya
    on Oct 25, 2009
    Nama Pena : Hafdine MarissaCHERAS, MALAYSIA1998"Mia. Ni sape?" tanya Milia tika matanya meneliti wajah-wajah jejaka yang terdapat dalam majalah The Malay College edisi ke 61."Yang mana?""Yang tak pakai spect ni," Milia menunding ke arah seorang lelak...
1
Blogs
0
Followers
0
Following