poodin Profile

Join Date:
2010-01-16

Blogs Owned

My personal blog, hope you can enjoy my blog

Visit Follow

Other Tags: sempoi, gossip, current issued, sports, information

This blog shared song and lyrics.beside, if u need any song, you can request it and i will upload.. and will availbale to be download

Visit Follow

Other Tags: song,, mp3, lyric, artist, hot song

Latest Blog Posts

  • Asyraf Juara Imam Muda 2010
    on Jul 30, 2010 in Artist Gosip Hiburan celebrities
    Pejam celik..pejam celik … rupanya smalam 30/Julai/2010 dah pun sampai kemuncak Imam Muda Astro.. Dari ramai peserta yg mencuba untuk menyertai Imam Muda pada sesi temuduga , hanya 10 peserta yg layak menyertai Imam Muda … dan 2 peserta l...
  • Nur Kasih The Movie Mac 2011
    on Jul 28, 2010 in Hiburan Movie & Drama movie
    Nampaknya kesabaran peminat setia drama Nur Kasih seperti terus diuji apabila Nur Kasih The Movie yang masih belum selesai proses pembikinannya itu hanya dijangka akan berada di layar perak pada Mac tahun hadapan dan bukannya akhir tahun ini sepertim...
  • Upin Ipin Ke Indonesia
    on Jul 27, 2010 in Hiburan Movie & Drama movie
    cerita kanak-kanak yang kian melonjak  UPIN & IPIN kini berjaya menambat hati bukan saja di Malaysia..malah di rantau Asia khususnya di Indonesia … Betul…betul…betul…Animasi Upin & Ipin yang dihasilkan Les’ Copa...
  • Aksi bogel Lindsay Lohan dalam Inferno??Lindsay Lohan, 24, yang kini sedang menjalani terapi di pusat pemulihan, harus berbogel untuk membawa watak bintang porno 70an, Linda Lovelace dalam filem terbarunya Inferno. Pengarah filem tersebut, Matius Wilder yang menawarkan watak tesebut bagaim...
  • Ariel, Luna Dinikahkan Dalam Lokap?
    on Jul 26, 2010 in Artist Gosip Hiburan celebrities
    Nampaknya cerita tentang vokalis kumpulan Peterpan, Ariel dengan salah seorang pasangan ranjangnya, Luna Maya belum habis lagi diperkatakan pihak media Indonesia mahupun Malaysia. Malah semakin hari semakin panas dibuatnya. Terbaru berita kononnya me...
  • Isteri Raul Dituduh Gemar Berpoya-Poya?
    on Jul 26, 2010 in Artist Gosip Hiburan celebrities
    Siapa yang tak sakit hati bila melihat suami sendiri bercumbu dengan perempuan lain, apatah lagi perkara itu disaksikan oleh ramai orang. Itulah yang dialami oleh Atha atau Silvalvy Noor Athalia setelah melihat kemesraan dan keintiman suaminya Raul d...
  • Yassin Ditahan Positif Dadah
    on Jul 25, 2010 in Artist Gosip Hiburan celebrities
    Tak serik2 bekas anggota senario sorang ni .. aritu da kene tangkap kes dadah .. tp terlepas .. kali ni kene tahan lagik sbb kes dadah jugak .. Makin menjadi2 artis dengan dadah .. Baru2 ni pon anggota senario jugak yg di tahan kes dadah ni SUBANG JA...
  • Gambar: Kris Dayanti cium Raul Lemos
    on Jul 22, 2010 in Artist Gosip Hiburan celebrities
    Nampaknya, terbuktilah penyanyi tersohor Indonesia, Krisdayanti bercinta dengan Raul Lemos. Buktinya jelas dengan paparan gambar yang tersebar di internet tatkala ini. Mungkin lagu Pilihlah Aku dendangan KD ditujukan kepada Raul Lemos. Wah, sooo roma...
  • Anak Restu Cinta Rozita Che Wan
    on Jul 22, 2010 in Artist Gosip Hiburan celebrities
    Sebelum ini, sudah acap kali kita mendengar kisah cinta pelakon cantik Rozita Che Wan. Namun semuanya daripada mulut si empunya diri Namun berkesempatan bertemu dengan salah seorang anak Rozita, Ammar Effendy yang menemaninya ke Anugerah Stail EH! 20...
  • Petua Imam Syafie
    on Jul 18, 2010 in Renungan Tips Agama petua tips
    4 PERKARA UNTUK SIHAT Empat perkara menguatkan badan 1. Makan daging 2. Memakai haruman 3. Kerap mandi 4. Berpakaian dari kapas Empat perkara melemahkan badan 1. Banyak berkelamin (bersetubuh) 2. Selalu cemas 3. Banyak minum air ketika makan 4. Banya...
  • Apek tetap mentor saya:Nabil
    on Jul 16, 2010 in Artist Gosip Hiburan celebrities
    Insiden  Saiful Apek baru2 ni yg sedikit sebanyak telah menggemparkan industri hiburan dan peminat akibat terlibat dlm penyalahgunaan dadah. memacam impak negatif yg diterima apek akibat kejadian ni Apepun bg pelawak muda,Nabil Raja Lawak, dia tetap...
  • Dana untuk serang tentera sendiri
    on Jul 16, 2010 in Current Issued Luar Negara world
    www.youtube.com/watch?v=AwlrzAL-uFk Laporan US Congress baru-baru ini menyatakan bahawa wang yang diperuntukkan untuk membayar firma-firma keselamatan Afghan untuk memastikan keselamatan konvoy yang membawa bekalan ketenteraan telah jatuh ke tangan T...
  • Fakta Tembok Keluli Gaza
    on Jul 15, 2010 in Renungan Isu Hangat world
    FAKTA 01: TEMBOK KELULI DIBINA SEJAUH 11 KM, DAN SETINGGI 18-20 METER DARI PERMUKAAN TANAH. Tembok keluli yang digunapakai oleh Mesir hampir menyerupai konsepnya dengan Sheet Pile Wall. Sheet Pile Wall ialah salah satu daripada pelbagai Tembok Pen...
  • Harga petrol , diesel, gas dan gula naik lagik…
    on Jul 15, 2010 in Current Issued Dalam Negara
    Lagi-lagi barng naik ? kejap lagi… Diesel, gula dan Petroleum Gas Cecair (LPG) naik berkuatkuasa mulai tengah malam ini. Petrol RON 95 dan diesel naik 5 sen. RON97 tidak lagi diberikan subsidi. Ia tertakluk kepada apungan secara terkawal, denga...
  • Bayi dilahirkan seperti bertopeng
    on Jul 15, 2010 in Luar Negara Renungan Picture
    www.youtube.com/watch?v=TPhiFb_SgEA CHINA : Wajah bayi ini dilihat seperti memakai topeng. Keadaannya seperti bayi ini mempunyai 2 muka, dan muka ini tertampal pada muka yang asal. Kangkang kini berusia 14 bulan. Menurut ibu kepada bayi istimewa ini...
  • Gambar Maria Ozawa@Miyabi
    on Jul 15, 2010 in Artist Gosip Hiburan celebrities
    Maria Ozawa@ Miyabi .. rasa nye ampir sume knal kot sapa dia ni .. Walaupun dia ni plakon porno tapi dalam blog ni tak ade gambar porno si miyabi ni .. ape yg nak letak pon sekadar gambar dia memakai kebaya.. Zasszztt Bleh tahan gak la pakai kebaya .
  • Sinopsis Mantra
    on Jul 14, 2010 in Hiburan Movie & Drama movie
    Sempena tayangan cite Mantra esok (15July2010), sini dikongsi sikit pasal siapa pelakon2 cite ni .. dan sikit sinopsis pasal cite ni … nak tau .. meh baca kat bawah pada gambar ni … Lagi 1 .. cite ni jugak ada babak yg mengguna kan penjar...
  • Jual bayi Rm10,000
    on Jul 14, 2010 in Current Issued Dalam Negara Umum c
    BATU KAWA: RM10,000. Itulah harga ditetapkan untuk mendapatkan seorang bayi perempuan berusia 25 hari sebelum sindiket penyeludupan manusia beroperasi di Bandar Baru Batu Kawa di sini, ditumpaskan polis, malam kelmarin. Seorang wanita warga Indonesia...
  • Kemut Baik Punya (18SX)
    on Jul 12, 2010 in JOke cerita lawak
    Maap la pada sesape yg masuk ke blog ini sbb cari cite2 berunsur lucah,blue dan seangkatan, tajuk entry kali ni bunyi cam cite lucah .. siap warning 18SX ni .. tp yg nak dikongsi ni .. cite lawak jer  .. antara si suami dan si istri ..  :) Limah at...
  • cut Tari Dan Luna Maya Minta maaf
    on Jul 9, 2010 in Artist Gosip Hiburan celebrities
    Cut Tari dan Luna Maya memohon maaf kepada peminat  tapi masih tak mengaku terlibat dalam video lucah bersama Ariel Peterpan. apsal lak mintak maaf .. cam bersalah jer diorang ni .. ? Ini ucapan maaf Luna Maya. “Saya juga ingin minta maaf pada kel...
2
Blogs
0
Followers
0
Following