Follow

includes everything from arts, music, comic, manga, anime, toys, tech, gadget, news, politics, youth, everything!

Owner: guitar125

Listed in: Entertainment

Language: Indonesian

Tags: tetek, bogel, melayu, umno, pas

Report it


Site Statistics

Unique Visitors Today:
0
Page Views Today:
0
Unique Visitors this Week:
0
Page Views this Week:
0
Unique Visitors this Month:
0
Page Views this Month:
0
Total Unique Visitors:
14,088
Total Page Views:
30,651
Total Hits Out:
63
Traffic Chart

Latest Blog Posts for AFROHEAD

  • Thank You.
    on Oct 3, 2011 in Creep
    so that's it. you finally said it. thank you. i didn't know that i only annoys you these whole years. i didn't know how lame i was to you these whole years. i didn't know that i am a 'ngok' to you these whole years. thank you for finally telling wha...
  • Tudung?
    on Oct 3, 2011 in Creep Aku Lihat Aku Tulis
    eh, tak payahlah pakai tudung. tudung tu kan fesyen je. rasa nak pakai pakailah. rasa nak buka, buka sajalah. fesyen je pun. kan? p/s: sunggguh, aku kecewa.
  • Kad Raya.
    on Aug 23, 2011 in Creep
    tahun ini aku rasa sedikit janggal. tiada kad raya yang dapat aku utuskan kepada dia tahun ini. setiap tahun aku tak pernah ketinggalan untuk menghantar kad raya kepadanya. walau dipinggir sekalipun aku akan tetap menghantar kad raya kepadanya. aku...
  • Vermisse.
    on Aug 19, 2011 in Creep
    vermisse ihr. *sigh* :(...
  • Pantun Puasa #02
    on Aug 17, 2011 in Puisi
    petang-petang ke bazaar ramadhan, tersilap jalan terseliuh betis, niat ke bazaar nak beli makanan, kurang pahala tertengok gadis. iklan: jomberry!
  • Pantun Puasa.
    on Aug 14, 2011 in Puisi
    sorong papan tarik papan, buah keranji kena seludup, kedai makan tutup di depan, pintu belakang tak pula tutup. iklan: nescafe.
  • 25.
    on Aug 11, 2011 in Creep Catatan Harian
    tiada apa yang istimewa tentang angka baru ini. sekadar petanda aku selangkah lagi menghampiri mati. namun sekurang-kurangnya angka baru ini tidak seburuk angka dua puluh empat tahun lalu. tahun gelap bagi aku. tarikh gembira namun duka. pedih angka...
  • Syaitan Tak Kuat.
    on Aug 10, 2011 in Catatan Harian
    sepanjang bulan puasa ini, aku masih lagi kerap melengah-lengahkan solat. tahap kemalasan di bulan ramadhan tidak ada beza dengan tahap kemalasan ketika syaitan bebas bergerak. bukti bahawa sebenarnya bisikan syaitan itu tak adalah sekuat mana pun. s...
  • Minggu Manga #02
    on Aug 8, 2011 in Manga.Komik.Anime
    aku tidak tahu di mana masalahnya, tapi sudah hampir seminggu aku tidak dapat daftar masuk ke akaun blogger. aku syak ini angkara Freemason dan Illuminati dalam percubaan meruntuhkan kesabaran aku di bulan Ramadhan yang mulia ini. sebelum itu, selama...
  • Saat Dia Begitu Hampir.
    on Jul 30, 2011 in Creep
    "kalau kita sayang orang tu, kalau kita cintakan orang tu, kita mesti rasa nak tengok wajah dia. tengok dari jauh pun jadilah. dapat tengok sekejap pun jadilah." kata seseorang pada aku di dalam telefon. aku balas tidak, itu tidak betul. biarpun dala...
Loading Comments...

Comments

{ds_PageTotalItemCount} commentcomments
{pvComments::date}
{pvComments::comment}

Post a Comment

Close